#101 Skrevet Mai 10, 2012 Eg flyr bort i mårå og låne meg ein A7 for helgå og for hjemturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mai 10, 2012 Eg e pakka og klar. Håpe någen tar med traktekaffi, eg har trakter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mai 10, 2012 Da er jeg klappet og klar for bane kjøring på lørdag!! Dette blir good! Møter på Statoil kl 0745 i morgen tidlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mai 10, 2012 E nok ganske ivrige eg og. 8) Får nok tid te ei bolla før alle e komt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Mai 10, 2012 Då har eg endelig skaffa meg transport, så då e eg og klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Mai 10, 2012 Eg flyr bort i mårå og låne meg ein A7 for helgå og for hjemturen Henta bil for Andreas eller? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Mai 10, 2012 Eg e vell langt i fra klar. He henta telte... Hehr.. ikje vaska bil, ikje støvsugd, ikje pakka osv... Hehe.. blei litt for lenge på jobb i dag. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Mai 10, 2012 Har glømt banneren ute. Og jeg har kjørt så mye i dag (robin har jo ikke kjørende bil... ;P) at jeg ikke gidder å kjøre en gang til ut. Er klar for i morra nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 10, 2012 Henta bil for Andreas eller? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 10, 2012 Eg e vell langt i fra klar. He henta telte... Hehr.. ikje vaska bil, ikje støvsugd, ikje pakka osv... Hehe.. blei litt for lenge på jobb i dag. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 De spurte meg også i dag. Men skulle så mye forskjellig i dag. Bilen er ikke pakka her heller, men alt ligger klart i gangen Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 11, 2012 Go tur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...