#1 Skrevet Januar 12, 2012 Hei. Hvordan finner jeg ut hvilke dempere som passer på min bil. Ligger jo endel på nett, mekonomen meca biltema osv. Det som er problemet er hvilken type som passer min, om det skal være innsats eller til orginalt senket osv. Håper noen kan hjelpe meg med dette da jeg sårt trenger nye dempere foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 På både Meca og Mekonomen kan du jo slå inn skiltnr som forhåpentlighvis gir deg svarene du trenger. Om bilen din er senket vet du vel selv best.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2012 Problemet er at jeg vet ikke om bilen er orginalt senket, kan ikke se at det står noen uorginale fjærer på den. Er det innsatsdempere på disse bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2012 Ja, 88 mod har innsatsdempere både foran og bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...