#1 Skrevet Januar 12, 2012 (endret) Prøvde i går kveld å koble om slik at jeg får parklys i blinklysene (Orange parklys) men til ingen nytte. Jeg prøvde bare ene siden først og la fort merke til at det ble sykt sterkt lys og at blinklysene ikke fungerer lengre. I tilleg så var det ikke bare frontlyset som lyste, men ALLE blinklysene på høyresiden stod på konstant. Har ikke funnet noe DIY på dette annet en til B6 som ikke var særlig oppklarende. Ser det er mange som har gjort dette og håpte noe kunne peke meg til en DIY eller forklare litt Prøvde også å koble uoriginale tåkelys til samme strømledning, men da lyste tåkelysene konstant sammen med kjørelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 Hvilken blinklys modul har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2012 jeg tror nok du må ha en sånn us modul og koble inn i mellom på blinklysene dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2012 Du må ha en motstandsmodul. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2012 jeg tror nok du må ha en sånn us modul og koble inn i mellom på blinklysene dine. http://www.ebay.de/itm/US-Standlicht-Blinker-Module-BMW-Audi-Opel-VW-ALLE-PKWs-/300606194127?pt=DE_Autoteile&hash=item45fd8681cf da henter du strøm på parklyset og blinklyset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 12, 2012 jeg tror nok du må ha en sånn us modul og koble inn i mellom på blinklysene dine.http://www.ebay.de/itm/US-Standlicht-Blinker-Module-BMW-Audi-Opel-VW-ALLE-PKWs-/300606194127?pt=DE_Autoteile&hash=item45fd8681cf da henter du strøm på parklyset og blinklyset Disse har jeg forøvrig en drøss av... Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 12, 2012 Disse har jeg forøvrig en drøss av... Fabian Denne modulen skal da kobles mellom strøm fra park og blinklys da? tar gjerne en slik en da, eller to om det må til en for hver side 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 12, 2012 Denne modulen skal da kobles mellom strøm fra park og blinklys da? tar gjerne en slik en da, eller to om det må til en for hver side må vere en på hver side, betalte vel 130kr fra ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 12, 2012 må vere en på hver side, betalte vel 130kr fra ebay Det var da ikke store skaden. + toll da regner eg med Fabian: Hva skal du ha for disse da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 12, 2012 Ikke toll under 200kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 12, 2012 Ikke toll på bildeler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 12, 2012 Ikke toll på bildeler.. jo det er det,måtte nå betale toll på bremsene mine og noe annet jeg bestilte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 12, 2012 jo det er det,måtte nå betale toll på bremsene mine og noe annet jeg bestilte Det er moms du betaler. Og vanligvis et forenklet tollgebyr hos posten. Stemmer at det ikke er toll på bildeler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 12, 2012 Det er moms du betaler. Og vanligvis et forenklet tollgebyr hos posten. Stemmer at det ikke er toll på bildeler. Oki. Da lærte æ nå idag å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 12, 2012 Det var da ikke store skaden. + toll da regner eg med Fabian: Hva skal du ha for disse da? PM er sendt. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 12, 2012 Ikke toll på bildeler.. Jeg fikk mail av tollkontoret at jeg måtte betale tollen på både grøftelys og lykte-overgang sist jeg bestilte fra Ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 12, 2012 Det er moms du betaler. Og vanligvis et forenklet tollgebyr hos posten. Stemmer at det ikke er toll på bildeler. Er det ikke det slik som med biler at f.eks den tyske momsen blir trukket fra i prisen før delen/bilen kommer inn til Norge? Var slik ved import av hele biler hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 13, 2012 Moms og toll er to vidt forskjellige ting for de som ennå ikke har fått med seg det. Moms, eller MVA, er 25% av kjøpsummen, en avgift som skal betales til staten. Toll, er en sats tollerne tar for å dra disse 25% ut av kjøpsummen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...