#1 Skrevet Januar 12, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe 19" felger til min Audi A4 B6. Tar gjerne imot tips om hvor jeg kan kjøpe på nett osv. Mvh Tommy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2012 Cupra-R leppe delenummer 1ML 805 903. Får kjøpt hos Møller i Molde. Ring å bestill. 350,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2012 Skal bestille imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2012 Ingen som har noe interessant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2012 Har ett sett med 19 som jeg har brukt på en Passat 3c! Ville tro de kunne bli bra! Send Mail på rockfordkongen@hotmail.com ved interesse så får du bilder pris og mer info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2012 Ønsker å kjøpe 19" felger til min Audi A4 B6.Tar gjerne imot tips om hvor jeg kan kjøpe på nett osv. Mvh Tommy Rs4 II Kunne det være av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2012 Rs4 II Kunne det være av interesse? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2012 Bilder? Her er de på bil....Er dette RS4 II er litt usikker, kan se etter delenr hvis det hjelper... Der er ET 48 bredde 8.5 Dekk 255/35/19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 3, 2012 Da var felger bestilt! Takker for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...