#1 Skrevet Januar 12, 2012 Er det noen som har en standar fwd audi 80 typ 85 som kan knipse litt bilder for meg? tilsammenligning så vet jeg at en golf mk2/corrado kan med mindre inngrep bli ombygget til syncro om man flytter over bagasjeromsgulv/tunnel fra en syncro. er audi 80 og 80q "like" like som golfen m/u syncro? Ps.. vennligst ikke legg inn innlegg om det er verdt det eller ei, hvor mye arbeid det er osv. det bryr meg svært lite Jeg har 80q, men skulle gjerne tittet nærmere under en 80 fwd om noen i nærheten har. Mange takk for kommende innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 Alt av gulvet er forskjellig fra torpedoveggen og hele veien til bakre støtfanger. Dette inkluderer støtdempertårnene og innerskjermene bak. Tunellen er større, opphenget til bakakselen er totalt forskjellig, bagasjeromsgulvet er anderledes og så videre, det er gjort om mye for å få plass til drivverket og eksosanlegget. Du må i realiteten bytte ut nesten halve karroseriet for å få det til. Noen få har gjort det (i f.eks. en tysk type 82 og en engelsk type B4 Cabrio) men de fleste lar være. Dette har vært diskutert flere ganger på forumet tidligere, men jeg vet ikke hvor lett det evt. er å finne de gamle trådene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...