#1 Skrevet Januar 12, 2012 (endret) Ønsker og få kjøpt komplett bryterpanel til vifteregulering, og varme i en 1995 modell Vento/Golf. Flott!Takk!Hei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2012 manuelle knapper ? tror kanskje jeg har ett panel liggende til golf 3 men det er vel likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2012 Er det denne du er ute etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2012 (endret) Er ikke med ac.. men med manuelle knapper ja, golf 3 skal vel være likt! Pris på den da, Hans Kjetil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2012 Er det den typen her du skal ha. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 23, 2012 (endret) Nei dessverre, er med vridbare brytere, samme som det svart hvitt bilde, men uten den ac knappen. Vet ikke om den har noe og si jeg?Den ac knappen altså? kan vel bruke ett sånt panel fordi? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2012 jeg har http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231703 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...