Anbefalte innlegg

Var innom banken i dag og fikk beskjed om å frigi litt midler for å få litt mer i egenkapital til leilighet. I den anledning lufter jeg min MK1 Jetta, uten rust, ut for salg.

 

Kjøpte bilen av en bekjent fra Østlandet. Bilen har vært parkert i en tørr og fin låve og har ikke blitt brukt noe særlig på saltet vei... Dette gjenspeiler seg i karosseriet som må være det minst rustutsatte karosseriet jeg noen gang har sett. Jeg selger virkelig denne med tårer i øyekroken, så vennligst ikke kom med skambud og lignende. Mye arbeid og penger ikke minst er lagt ned i bilen allerede, og det gjenstår noen timer(eller kroner) for å få i en motor.

 

DSC_0039.jpg

 

For info og flere bilder av bilen se i tråden i signaturen min eller send meg PM så kan jeg ta bilder av spesifikke ønskelige steder/ting på bilen.

 

Et par ting jeg har kjøpt:

-Baklykter(mareritt å få tak i)

-Coilovers

-ATS felger og dekk

-Fjærbeinslager

-1.8 8V GTi (fra mk2)

 

Planen for meg var å beholde bilen matt rød som den nå har blitt med kurv på taket. Men lakken er trolig nok enda å få pollert opp vil jeg tro.

 

Dette er en sjelden bil i sjelden god stand, så håper folk ser verdien i dette og gir bud ut ifra det.

HBO 10.000,- ellers blir den beholdt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

11. Kjøp/Salg - Privat

Kjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette.

Regler:

-Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes.

-Det anbefales å ha med bilder i annonsen.

-Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning.

-Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke.

 

Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BUMP

 

Ingen som er i det hele tatt interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne vurderes solgt igjen da jeg ikke har tid til å sette den i stand! Følger med orginal motor og 1.8 8v GTi motor fra en golf 2. Begge motorer trenger nye pakninger.

 

Se tråden i signaturen min for mer info om bilen. Den står i Sandnes og kan ses på kveldstid.

 

Ring 46777009 eller send e-post til audun.solem (snabel-a) live.com for nærmere avtale.

 

Pris kan diskuteres

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne blir sendt til på dynga for vrakpant til 2000,- om den ikke blir solgt iløpet av september.

 

Veldig synd om ingen vil kjøpe å sette i stand denne bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært muligt å komt å sett på den i mårå mellom 16.30-17.30:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør og kjøp, Lasse: ja :. Enhver husholdning med respekt for seg selv trenger jo mer enn en Einser/ett Einser-derivat;). Det er viktig å ta i et tak for å bevare den kjøretøyhistoriske arven: smil :.

 

Er dette Daniel (som meg bekjent er Tromsøværing, men bodde ei stund på Østlandet) sitt Jet-A1-prosjekt?

 

Synd den står så langt unna. Om det skulle gå så galt at den går på dynga kunne jeg trengt en blekkbit jeg glemte å kappe ut av donorfronten min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å få tak i han her karen? er flere som har prøvd uten hell meg inkludert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hypp på denne jeg og hvis maen kommer til livet igjen =) Hvis ikke han har kvitta seg med den og lagt alt dødt :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde også å få tak i selger, nyttesløst :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke bare og frese ut til Tananger da for dere som bor der borte ;)

han er sikkert og finne hjemme :) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.