#1 Skrevet Januar 12, 2012 (endret) Var innom banken i dag og fikk beskjed om å frigi litt midler for å få litt mer i egenkapital til leilighet. I den anledning lufter jeg min MK1 Jetta, uten rust, ut for salg. Kjøpte bilen av en bekjent fra Østlandet. Bilen har vært parkert i en tørr og fin låve og har ikke blitt brukt noe særlig på saltet vei... Dette gjenspeiler seg i karosseriet som må være det minst rustutsatte karosseriet jeg noen gang har sett. Jeg selger virkelig denne med tårer i øyekroken, så vennligst ikke kom med skambud og lignende. Mye arbeid og penger ikke minst er lagt ned i bilen allerede, og det gjenstår noen timer(eller kroner) for å få i en motor. For info og flere bilder av bilen se i tråden i signaturen min eller send meg PM så kan jeg ta bilder av spesifikke ønskelige steder/ting på bilen. Et par ting jeg har kjøpt: -Baklykter(mareritt å få tak i) -Coilovers -ATS felger og dekk -Fjærbeinslager -1.8 8V GTi (fra mk2) Planen for meg var å beholde bilen matt rød som den nå har blitt med kurv på taket. Men lakken er trolig nok enda å få pollert opp vil jeg tro. Dette er en sjelden bil i sjelden god stand, så håper folk ser verdien i dette og gir bud ut ifra det. HBO 10.000,- ellers blir den beholdt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2012 BUMP Ingen som er i det hele tatt interessert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2012 Denne vurderes solgt igjen da jeg ikke har tid til å sette den i stand! Følger med orginal motor og 1.8 8v GTi motor fra en golf 2. Begge motorer trenger nye pakninger. Se tråden i signaturen min for mer info om bilen. Den står i Sandnes og kan ses på kveldstid. Ring 46777009 eller send e-post til audun.solem (snabel-a) live.com for nærmere avtale. Pris kan diskuteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 3, 2012 Denne blir sendt til på dynga for vrakpant til 2000,- om den ikke blir solgt iløpet av september. Veldig synd om ingen vil kjøpe å sette i stand denne bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2012 2000? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 3, 2012 Hadde det vært muligt å komt å sett på den i mårå mellom 16.30-17.30:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 3, 2012 Kjør og kjøp, Lasse: ja :. Enhver husholdning med respekt for seg selv trenger jo mer enn en Einser/ett Einser-derivat;). Det er viktig å ta i et tak for å bevare den kjøretøyhistoriske arven: smil :. Er dette Daniel (som meg bekjent er Tromsøværing, men bodde ei stund på Østlandet) sitt Jet-A1-prosjekt? Synd den står så langt unna. Om det skulle gå så galt at den går på dynga kunne jeg trengt en blekkbit jeg glemte å kappe ut av donorfronten min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 27, 2012 Ble denne solgt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2012 Noen som vet om det er mulig å få tak i han her karen? er flere som har prøvd uten hell meg inkludert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 14, 2012 Hypp på denne jeg og hvis maen kommer til livet igjen =) Hvis ikke han har kvitta seg med den og lagt alt dødt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 14, 2012 Jeg prøvde også å få tak i selger, nyttesløst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 14, 2012 er det ikke bare og frese ut til Tananger da for dere som bor der borte han er sikkert og finne hjemme hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...