#1 Skrevet Januar 12, 2012 sliter med og finne ut hvordan jeg skal få ordnet hengerkontakten på min audi 80. hvet hva kablene fra kontakten skal, men ikke hvilken kabel som skal sammen for at den skal fungere... noen som hvet hvilken farge eller hvilken pinn jeg kan koble meg inn på på pæreholderen? kom gjærne med bilde om dere har:) Mvh. Eivin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 http://www.tilhenger.com/?cat=teknisk&page=koblingskjema Og prøvelampe så er detta i boks ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2012 problemet da er at jeg ikke har prøvelampe... er jo mye halvdelte farger og.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2012 ser du ikke hva som går inn på ene baklykta av farger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 12, 2012 (endret) ser du ikke hva som går inn på ene baklykta av farger da? jo ser dem ja... men me og delte farger er en dårlig kombinasjon:p blir bare forvirra da hehe venstre side: rød/svart brun hvit/svart høyre side: rød/svart rød/grå grønn/svart brun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2012 har nå ordnett meg med prøvelampe og nå fungerer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...