#1 Skrevet Januar 12, 2012 Hei! Er det noen her som kan slette eller finne ut hvorfor airbaglampa mi lyser? Det gjelder en 1993 c4 s4 2.2t. Jeg betaler selfølgelig Håkon Weidemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 12, 2012 Ser ut som det kan løse seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 12, 2012 Ser ut som det kan løse seg Har denne lampa lyst lenge? Sliter med akkurat det samme i min S6 serru. Kan du gi beskjed her hvis du finner ut feilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2012 Hei! En i nærområdet her skulle prøve med vagcom. Jeg kan skrive inn her hva som feilet bilen om vi får det til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2012 Hei, er det noen som har tid til å hjelpe meg? Du får betalt. Bilen skal på EU ila Januar, da er det dumt med airbag lampe som lyser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2012 Hmmm...litt dårlig samvittighet her nå... Skal se til uka... Sent from my HTC Desire using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 21, 2012 kan de si noe på airbaglampa på eu? ingen som sa noe på min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 21, 2012 Airbaglampe gir ikke anmerkning på PKK. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=229073&highlight=airbag+pkk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 22, 2012 Supert Espen, skjønner om du ikke har tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 24, 2012 Har vagcom, men er ikke noen reser på å bruke det. Kan godt koble på og lese av til deg. Har denne kabelen: http://bildiagnose.mamutweb.com/Shop/Product/HEX-USBCAN-Intelligent-Dual-K-plus-CAN-USB-Interface/100069 . Om den virker på din bil, så kan jeg godt gi det et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2012 Takk for det Stig Sandø. Men det var ikke noe stress på EU kontroll så da avventer jeg bare til Espen Bromstad har en ledig stund, en gang Er ikke noe som plager meg så voldsomt egentlig, var bare skaptisk til EU kontroll.. Uansett, takk for alle svar Håkon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2012 Da var min lampe kommet bort:) Det magiske var å fjerne pæra:p hehe..men vagcom blir brukt for å finne feilkoden for så å slette den og se om den kommer tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 2, 2012 Hehe, det er jo en enkel løsning Men håper å finne feilkoden ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...