#26 Skrevet Januar 22, 2012 Da har vi skrudd i mange timer Den lekker i den lille rørbiten til 49,- kr. En ser det tydelig av vannet har lagt seg i bunn av kjøleren før det har rent ut drenshullet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 22, 2012 Se der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 22, 2012 Se der ja Jepp Fikk alle O-ringer på fredag, men jeg og delelager mannen snakket litt rundt hverandre. så rørstussen ble ikke bestillt, så den kommer på tirsdag. Imorgen skal jeg bestille oljetrykks giver/bryteren, er vel like greit å bytte den nå som alt er ute:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 26, 2012 Tett og fin nå ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 27, 2012 Tett og fin nå ? Tror det Vi hadde oppstart igår kveld, alt virker tett og fint. Det kom en ulyd av viftereimen, så den bytter vi ila helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Januar 31, 2012 Viftereim kom på plass her om dagen, og her kommer noen bilder av vannrøret som er synderen. legg merke til at O-ringene er flate 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 7, 2012 Hadde ikke din delt seg? min var i 3 deler... Det er i allefall en fryd å slippe å etterfylle kjølevæske hver 3 dag..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 7, 2012 Hadde ikke din delt seg? min var i 3 deler... Det er i allefall en fryd å slippe å etterfylle kjølevæske hver 3 dag..! Nope, var hel. Den lakk ikke mye, men litt er nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...