Haster!- Orginal gummiforing passer ikkje ved montering av H&R coilover S4 b5.

Anbefalte innlegg

Driv å stressa som fan i detta minutt med å få feridg bilen til hjulkontroll eg har bestilt i morgen tidllig klokka 8.

Driv å montera H&R coilover no og framme har eg støtt på eit problem. Innerdiameteren på den orginale gummiforinga er for liten til å passe på "hylsa" på coiloverkittet.

noken som har vore borti før??

Har eg fått feil sett eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driv å stressa som fan i detta minutt med å få feridg bilen til hjulkontroll eg har bestilt i morgen tidllig klokka 8.

Driv å montera H&R coilover no og framme har eg støtt på eit problem. Innerdiameteren på den orginale gummiforinga er for liten til å passe på "hylsa" på coiloverkittet.

noken som har vore borti før??

Har eg fått feil sett eller??

Tror ikke du har fått feil.. Stussa på det samme når jeg monterte mitt. Spurte en på det lokale verkstedet, og han mente det orginale fjærsetet (gummiforinga) ikke skulle brukes på H&R coiloverene, siden fjæra er slipt flat i den enden. Bruker bare den ringen som følger med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men fjæra er ikkje heilt flat i enden. det som er problemet:-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.