VACN Drammen, Gokart Cup 20.04.05 (avslutning)

Har du lyst til å komme til avslutningen?  

3 stemmer

1. 1. Har du lyst til å komme til avslutningen?

• Ja (Gokart + Pizza)
    • Ja (Gokart)
      0
    • Nei
      0

Anbefalte innlegg

Har reservert banen kl. 20 som vanlig. Opplegget blir litt forskjellig fra normalt, det blir to innledende runder med kvalifisering til B og A finale. Finaleomgangene startes ute på banen med lys. Litt mer action da. Vi kommer heller ikke til å kjøre med de vanlige gokartene da.

Så lurte jeg på om noen var interessert i å slappe av en halvtime eller.no med et stykke pizza inne på vip-rommet etter kjøringa? Dette må jeg helst vite litt om på forhånd da må må avtale med reservasjon og sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og en ting til. Vi bør være litt mer enn fire, som vi var i siste runden. Med nye, sprekere gokarts, felles start og høyere toleransegrense for knuffing burde det bli duket for mye morro og mange knekte ribbein! Hva venter dere på? :cool:

Jeg stikker en tur til Tjekkia i morra, kommer tilbake på torsdag. Håper jeg ser litt flere som har meldt interesse da. På mandag bør jeg ha oversikt over hvem som kommer og hvem som ikke kommer, mht. reservasjon av tid til det hele.

Man betaler for det man kjører, prisen er 99,- pr. heat. Avhengig av hvor mange vi blir så blir det 3 heat. Hva maten kommer på er jeg ikke sikker på. Hvis noen har lyst på annen mat enn pizza (som blir bestilt fra pizzasjappe i nærheten), så kan man få kjøpt standard gatekjøkkenmat som de selv lager på Bowling 1. Håper så mange som mulig tar seg tid til å bli med på en siste omgang før vi tar sommerferie fra cup'en.

(edit)

Jeg kommer nok til å fortsette å kjøre gokart, men det blir ikke noe opplegg rundt det da. Følg med under Drammen på lokallagsdelen her på forumet for mer info.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe kjøring på onsdag? Virker som interessen er laber.. :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noe kjøring på onsdag? Virker som interessen er laber.. :confused:

Kenneth har reservert banen så det er bare å møte opp. Det var sinnsykt kult med nye carter. Satte ny pers med 22,08. Så det anbefales på det sterkese å få med seg dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir dessverre ikke noe spesielt opplegg på onsdag, for liten interresse til at det er noe å satse på. Jeg har reservert banen, så for de som har lyst til å kjøre alikevell så er det bare å dukke opp. Så kan vi jo se før vi skal kjøre om man er sulten på et pizzastykke når vi er ferdige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper å stille denne gangen (med mindre jeg blir opptatt med jobben...) Må sette ny pers denne gangen også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:bump:

Synes den smily'en er så fin!

Håper så mange som mulig gidder å ta seg bryet med å komme i morra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må desverre melde forfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gangen så det ut til at det bare var Yngve og jeg som skulle kjøre, men Stein Ove dukket opp i siste liten. Her er beste tidene fra de to heatene:

Yngve 21.951

Stein Ove 22.459

Kenneth 22.489

Det var den siste runde for nå. Jeg tror det blir en pause på en liten stund. Jeg har endel jeg burde få unna på jobben og det ser ut til at vestfold overtar gokart kjøringa fremover.

Så takk for seg, det var morro så lenge det varte. Synes det har gått over all forventning. Tror det var så mye som 25 forskjellige som har vært med totalt. Jeg føler ihvertfall at jeg har fått bedre kontakt med flere av medlemmene her. Håper dere andre har hatt litt utbytte av det og da, det er jo omtrent den eneste plassen jeg har lov til å kjøre noe med fire hjul, ratt og motor :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært et bra tiltak - skulle gjerne deltatt flere ganger, men skader har satt en stopper for det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.