#1 Skrevet Januar 13, 2012 HEi.. Nå kan det virke som om min ryggesensor har tatt kvelden igjen, Noen måte å finne ut av hvilken som evt er defet? Noen i området Nes som kanskje har VAGCOM som vil hjelpe meg og søke? Eller om det er noen som har noen tips på hva jeg kan prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2012 bør jo fungere å sette bilen i revers så får du du noen til å teste hver enkelt sensor bare med å holde noe framfor sensoren, da bør du jo få et pekepinn på om dem fungerer eller ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2012 Hvis du lytter på sensoren pleier de å lage en lav tikkelyd om de fungerer. Den som ikke lager lyd er som regel defekt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2012 Hmm, usikker på om den rett og slett deaktiverer sensorene, for når jeg setter den i reverse så piper den konstant. og etter 2 sek så stopper den og da piper det ikke i det heletatt om jeg setter den i reverse igjen.. Men kan være at om noen har wagcom så få feilsøkt og sett om får opp en defekt sensor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2012 Ryggesensorene kan enkelt kontrolleres med Vagcom og liknende utstyr, ligger somregel feilkode på den eller de sensorene som er feil.' Det hender at det begynner og irre under lakken på sensorene, da ser du at det er bobler i lakken utenpå. Det er nok til at de kun piper når du har bilen i revers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...