#26 Skrevet Januar 15, 2012 HeiHar nettopp byttet plugger, men N75 ventilen kan vel kansje være ett problem, samt coiler da, kan man måle hver coil for å finne problemet?? .. Er jo 6 av de så hvor skal man begynne?? bytte alle er vel best.. Mener man kan måle de fra VAG-COM ja og se om noen verdier er utenfor.Veit ikke hvordan coilene på 2.7 er men på 1.8t er det vel kjent at ryker en kommer det en etter en hehe.jeg har bytta alle på begge bilene og har resten på lager tilfelle en skulle ryke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 15, 2012 (endret) Står hos 034motorsport ( tror det var der jeg leste det ) at man kan bruke H N75 ventil som kom orginalt på AAN 2.2t motorer... Noen her som har hørt dette? er det noen her som har byttet ut oem N75 til noe race N75 aktig som ecs selger? Er jo flust av typer å velge mellom.. Leste meg til at det kan være der feilen er altså N75 ventil.. Er det noen som har en AAN N75 ventil liggende som jeg kunne ha prøvd?? Denne får bra omtale verden over... http://www.ebay.de/itm/Audi-S4-WGFV-Heavy-Duty-N75-S4-RS2-RS4-S6-2-7tt-/130630539381?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item1e6a2fd875 Men det er vel slik at jeg trenger 2 stk nye N75 ventiler på en Bi-turbo ikkesant???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...