For mye internett?? HJELP! (1,8t i en golf3 1,4i)

Anbefalte innlegg

Oki bilen min står i stavanger. Nesten ferdig (trodde jeg).

Bor i oslo for tiden å siden bilen er i stavanger blir det mye tid til surfing å fundering.

 

Kluet er å få en 1,8t i en golf3 1,4i

 

Motorfestene her noen som har peiling. Sånn de er nå er det brukt orginal fester fra audi. De på sidene. de er sveiset og boltet til karoseriet. Den bakover er det satt inn et rør i treversen dreid til foring og lagt 2 flattjern frem til girkassa. det henger fast å funker. Men satt å surfet litt i usa her en dag å fant en del biler me samme motor kombinasjon. så ikke ut til at disse motorene var festet på samme måte. Snakket me noen som mente det passet rett opp i en golf 2.0 liter? Noen som har peil på hvordan dette kan gjøres? kansje noen bilder?

 

Vurderer å bytte hele travers greien foran vis det kan passe.? (noen som har liggende?)

 

Alle tips motas me takk.. Har 2mnd å planlegge før sruinga starter igjen.

 

Bruker forøvrig bremser fra g60 og senkesett fra corado.

 

Gi meg noe å tenke på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det funka dårligt.. men någen så har peiling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrik ut om du finner noe nyttig info om slike ombygginger, har selv en liten plan eller kanskje "drøm" om å bygge min om md PD TDi fra Golf 4, visst ikke det blir for mye arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstår ikke mitt eget spørsmål her.... SORRY

 

Norsk har aldri vert mitt fag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

etter det jeg fikk med meg ifjor så var det kun bakre motor feste som gjøres om, men du må ha en tverstilt motor, ser under navnet ditt att det står audi,er det TT/s3 motor du har fått tak i? hvis ikke så vil du skaffe deg ekstra jobb som ikke er verdt det.. må da flytte torpedo vegg og noen andre småtterier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

motoren er hentet fra en audi a3. Vett du om det er noen forskjell på forstillinga på golf2gti å golf3 1,4?

 

Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste er vel att du må passe på hvis du har abs på bilen din, er å bytte spindlene. ellers så tror jeg det er plug&play.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

motoren er i bilen nå men tviler litt på mine "verdens" hjemmelagde motorfester. De holder å funker men nå finnes noe som kalles biltilsyn i dette fantastiske lande å de er vel heller lite fan av hjelagde ting. Så tenker kansje å bygge om motorfestene. Men er traversen på min 1,4I bil lik som på golf2gti? Kan jeg bruke org 1,4 fester? Bruker også audi a31,8T girkasse.

 

Noen som har etka å god tid?

 

M,V.H Espen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.