#1 Skrevet Januar 13, 2012 Heisann! Nå som golfen er så godt som klar til eu, så blir det og bestile felger og dekk etterpå, så eg er klar te sessongen. Planen inntil nå er og gå for InterAction LM 17x7,5'' ET35. Og vurdere 195/40/17. Bilen skal senkes så mye som muligt (justerbart) og vil helst ungå valsede hjulbuer og alltformye subing. Litt går da, bare moro det! så lenge det ikkje er på ver einaste lille homp i veien Så, med dette er det en del ting eg lurer på. Virker dette som en grei dekk/felg dim på bil som skal senkes? (ja, 16'' er bedre, men er så glad i disse bbs lm felgene, og da eg er lærling kunne en kopi gjort sussen!) BLir det noe dekk strekk me dette? Evt noen som har bilder av 195/40 på 17x7,5''? Noen som har efaring i med 17'' på golf 3 og endel senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2012 Går fint med den str der, men jeg ville gått for spacere bak og Her er min gamle med 8x17 et35 og 10mm spacere bak. Med 205/40-17 dekk Og her med 7x17 et35 og uten spacere (205/40-17) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 13, 2012 8x17 ET35 med lett valsede buer(og uten plastikk senk) " border="0" alt=""> Hadde jeg vært deg, hadde jeg gått for 16" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2012 16'' er det som passer best for og få den sikklig lav ja Men De fleste har jo 16'' på bilene Lyst og prøva og få det så lavt som muligt me 17'', og bbs lm felga har vert favorit felgen min i evigheter!! Så lyst og prøve, få det lavt! (derfor 195 dekk, og forhåpentligvis litt strekk!) og uten plastik. vr6 lippa gjør susen! Men takker for bildene og infoen, ser litt mer korsen det kommer til ogbli, og kommer til og gå for Interaction felgene, og 195/40/17 dekk. Så får eg se vor mye spacere eg treng seinere. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2012 Skal du skikkelig lavt på 17" så kjør på med 185/35-17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2012 BLir da enormtlite gummi!! ekje det beste veien her, og vil heller ikkje ta felgen.. hehe. Nei får sjå, får no ta og sveise rusten som er igjen og få godkjent greia! einaste som gjenstår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...