#1 Skrevet Januar 13, 2012 Hei! Jeg har en 95 RS2 med 7A-kammer, 3" eksos hele veien og custom map. Bilen går som ei kule, men når jeg holder flat pedal og kommer opp i registreret på 3. og 4. gir høres det en slags "bobling" fra eksosen. Lyden kommer fra utblåset. Prøvde å justere ned turbotrykket fra 1,7 til 1,4-1,5 bar, men problemet vedvarer. Noen som vet hva dette kan være? Har bestilt nye tennplugger, men kanskje det er noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2012 Du er inne på noe der med tennpluggene:).Kan du justere trykket enda lavere og se da?.virker som ett tennings problem sånn i første omgang Hei! Jeg har en 95 RS2 med 7A-kammer, 3" eksos hele veien og custom map. Bilen går som ei kule, men når jeg holder flat pedal og kommer opp i registreret på 3. og 4. gir høres det en slags "bobling" fra eksosen. Lyden kommer fra utblåset. Prøvde å justere ned turbotrykket fra 1,7 til 1,4-1,5 bar, men problemet vedvarer. Noen som vet hva dette kan være? Har bestilt nye tennplugger, men kanskje det er noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2012 Bytta plugger her om dagen, uten at det hjalp. Hadde kast i svingningsdemperen, så jeg bytta den ut og nå er problemet borte! Bilen går mye bedre og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...