Veyron VS Porche og Nissan GTR

Anbefalte innlegg

Veyronen kan du beholde, men porschen skulle jeg nok klart og ryddet plass til i garasjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Porchen er min favoritt også, men er ikke til å stikke under en stol at den 8 literen med en million sylindrer går som ett uvær!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok tatt Veyron hvis jeg hadde hatt nok pæng gitt... Og en porsche, og en lambo osv :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært lykkelig med den 2012 Nissan GT-R'en jeg :D Da jeg VET hvordan den føles på fullt øs, den var jo også raskest av alle i starten/opp til 70km/t. Disponerte en slik noen dager da jeg helfolierte den. Tok også modern på 65 år med på en svipptur, hun kan nok bekrefte at den drar bra på de 3 første :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan si mye dritt om veyron, men fakta faen er at det er ikke akkurat mye der ute som tar rotta på den i standard utførelse

 

sett noen videoer av gale russre med for mye penger, GTR som kjører fra veyron til rundt 240kmt, da drar veyron fra, dette er dog hardt justert GTR, og original veyron :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veyronen er helt klart et fantastisk stykke ingeniørkunst og et bullet-train i bilform, det er bare en liten hake (for de som lar seg affisere av sånt):

 

Bilens nettopris: 20 790 666

+ MVA (25%): 5 197 667

+ Vrakpant: 1 300

+ Engangsavgift (se tabell under for detaljer) 3 254 287

- Bruksfradrag (0%): 0

= Total kostnad inkl. kjøp av bil: 29 243 919

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nissan GTR for alle penga. Hatt en bil som kan brukes, vedlikeholdes og ikke minst har en pris som gjør alt dette til en mye billigere penge en noen annen superbil.. En drømme super bil har GTR blitt. Får sikkert 1.5 eller 2 GTR for en Turbo S. Og må si den danker ut Porsche for min del. Veyron er Veyron.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos GTR... denne utgaven er vel værstingen nå til dags!

 

http://www.youtube.com/watch?v=grUWJhUvpC0

 

1500hp 100-200km/t på 3,6sek..

 

Sikkert mange av dere som har sett Underground Racing sine Lamborghini'er, her kjører de mot en AMS GTR 35;

 

 

Sinnsyke biler!!

 

Og selvfølgelig har de gale russerne fått tak i noen eksemplarer... :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite forskjell opp til 100 km/t. Etter så må det være luftmotstanden/mindre motorstyrke som begrenser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er greit gutter, ta porchene og nissanene deres, jeg tar greit en Veyron foran begge de to andre anytime!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.