Anbefalte innlegg

Heisann.. Har nettopp kjøpt en 1994 Golf 1.8 av en eldre dame i oslo. Den er kjørt i byen og kjørt veldig forsiktig. Den har kun gått 94000, og vært på alle service. Problemet er bare det at den virker ikke like kvikk som andre golf av samme str.? Er den daukjørt? Er det noe jeg bør være forsiktig med da? Er det noe jeg kan gjøre med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei trulig daukjørt har sjøl hat ein 94 1,8gl som var bere brukt til by kjøring den kom seg etter et par uker med gassen i bonn.

Kan og vere laus innmat i ein av lydpotene som liger å blokerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare presse den litt på gira, dra den godt opp i turtall.. (men ikke gjør dette før motoren er skikkelig varm) syns min 1.8l har godt drag jeg selv om det bare er 90hk. litt dårlig bånndrag eneste, men man kan jo ikke akkurat forvente noe mer fra en 1.8l.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess tusen takk.. da skal jeg bare få på skilter og presse den på turtallet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En veldig lang tur hjelper på også, f.eks hvis du kjører opp og ned i fjellgrend så skal det hjelpe bra!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En veldig lang tur hjelper på også, f.eks hvis du kjører opp og ned i fjellgrend så skal det hjelpe bra!!

 

Hehe, ja legg golfen å 6000 omdreinninger opp den bratteste og lengste bakken du finner.,,,,,. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.