Anbefalte innlegg

Hei

Bilen min drar litt til venstre når jeg gasser på og når jeg slipper gassen drar den til høyre. Merker ikke forskjell når jeg bremser. Har sjekket forstillinga og etter det jeg kunne merke så var det ikke slitte bærekuler, foringer i bærearmer er nye ( poly) , nye endeledd indre+ytre, nye motorfester. Girkassefeste har røket så er litt løs der, men det skulle vel ikke påvirka bilen sånn?

klør meg litt i hodet her så takker for svar :)

Mvh Daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

torque-steer kansje? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok en kombinasjon av tung og sterk motor, breie dekk og dårlig vei tipper jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke under har gass, bare så vidt man er på gassen og slipper...Den har ikke vært sånn før. Torque steer regner jeg med, det er det når jeg slenger full gass. Det er 195/60-15 dekk som står på og har testa det på ny vei også...akkurat det samme :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har et forslag? Kan det være tannstang? hadde forventa mer sleng under kjøring hvis det var den men...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt girkassefeste du ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har sett så det ikke er traversen din som er halvt rustet i filler ved innfestingen til bærebro? Og hvordan er hjulstillinga di?

Edit: Girkassefeste er ødelagt, ja. Da ville jeg begynt med å skifte det før man spekulerer noe mer;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da, skal jeg bytte feste og sjekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.