#1 Skrevet Januar 14, 2012 (endret) Selger 1 sett xenonlys. (2 sett solgt) 6000k. 35w - H3 55w - H1 Solgt 70w - H1 Solgt Alt er er testet etter demontering fra bil og alle pærer virker. 300,- inkl. frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2012 Hei. Hvordan er de 70w pærene da? Er de "alt for" sterke? Tenker til nærlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2012 De er sterke, sto som langlys på S2en. 55W som nærlys og 35W som tåke/grøftelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2012 De er sterke, sto som langlys på S2en. 55W som nærlys og 35W som tåke/grøftelys. 55w fungerer greit som nærlys? Litt dumt det er 6000k egentlig:( Skulle gjerne hatt 4300k istede. Noen fargeforskjell på pærene når de tennes? Er tennerne trege? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2012 55w fungerer greit som nærlys? Litt dumt det er 6000k egentlig:( Skulle gjerne hatt 4300k istede. Noen fargeforskjell på pærene når de tennes? Er tennerne trege? Føler ikke at de er så veldig blå i forhold til mine originale på A6en. Ingen av pærene har noe fargeforskjell. De tenner litt sent ja, typisk kinavare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2012 (endret) Føler ikke at de er så veldig blå i forhold til mine originale på A6en. Ingen av pærene har noe fargeforskjell. De tenner litt sent ja, typisk kinavare. Får du pakket de skikkelig da? Kan gi deg 350,- inkl frakt for ett sett med H1 55w. Lagt til etter 1 dag 11 timer: Da jeg aller helst ville ha 4300k kjøpte jeg like greit nye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2012 To sett igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2012 e de mye brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2012 e de mye brukt? Ut fra det jeg vet, ca et halvt år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 9, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2012 Ligger her ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 18, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2012 Xenonlys til mørke høstkvelder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...