Noen som har erfaring med lakkering i Polen eller Litauen?

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen her som har noe erfaring med lakkering av biler i Polen eller Litauen? Pris, resultat hvordan resultatet er etter lengere tid?

vurderer og lakkere A4'en i polen med litt småtteri til oppgraderinger og styling. men er litt usikker siden det er mye svindel der nede, noen som vet av seriøse firmaer? som de kan anbefale uten at jeg trenger å være redd for å miste delene mine eller i verste fall bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en kar her på forumet som hadde bilen sin nedover i høst, men ikke pokker om jeg husker navnet på'n...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må ikke tenke på noe som helst garanti i senere tid da. mht evt rust, flassing og synkninger osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sjøl ifra Litauen. Veit ikkje kost det er i Polen, men i Litauen så best resultat og pris kan du få gjennom kjennsfolk. Hvis du tar det på firma så resultatet kan være bra, men de gjør det fortest mulig og tenker at du kjem aldri att for du er langt unna... Og prisen kan bli til at det kan være like greit å gjøre det her i Norge. Best hadde vært om du hadde hatt en venn som er der ifra og kjenner noen som han stoler på. Da får du kjempe bra resultat og veldig bra pris ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bekjentskaper er nødvendig ja. Dersom man kjenner noen som kjenner noen får man godt arbeid til lav pris. Norske agenter gir ordet "fordyrende mellomledd" nye dimensjoner, og oppsøker man bare et firma blir arbeidet som i Norge - hastverksarbeid og prisen ikke SÅ mye lavere enn f.eks. i Sverige..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forskjellige kjenninger i nabolaget som er fra polen og litauen, så skal sikkert få ordnet det ;) men denne tråden var ikke om hva dere tror om sikkerhet. Jeg vil vite resultat av de som har hatt bilene sine til lakkering der nede!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det fikk du jo svar på :) kjenner du noen så blir det bra, kjenner du ikke noen så blir det slett arbeid og ser deg aldri igjen resultat :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan si som så at en får det en betaler for. Prisen på lakkering her i Baltikum varierer stort, men forventer en topp resultater er det sikreste å benytte seg av kjente merkeverksteder som tar sin pris. Jeg fikk min Audi 90 hellakkert for noen år tilbake her i Estland hos et Toyota merkeverksted. Topp service og resultat. Senere har jeg brukt noen rimeligere lakkverksted til småting, men er langt fra fornøyd. Prismessig tror jeg at en bra utført lakkjobb her Estland koster det halve i forhold til Norge. Så kommer jo reise etc. i tillegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell bare å tenke seg godt om å være forberedt på slitasje etter hvert om det blir utenlansk lakkering!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.