#1 Skrevet Januar 14, 2012 Som topicen sier, jeg lurer på om det er enklest å komme til ifra motorrom eller under bilen? Er snakk om rørbiten som går fra katalysator og ned til flexileddet. Og går det i hele tatt uten å ta av katalysatoren, eller må den ut også? Hva har dere gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg har skrudd kat og røret med flexiledd av i et stykke, altså i fra turbo, det pga skruene på flensen mellom kat og flexirøret er i hjelrusta. Er vel ikke store forskjellen på B5 og B6 tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2012 Det er vel et helvete å komme til nederste skruen mellom kat og turbo er det ikke (så vidt jeg så, så vare det trangt)? Kommer ikke til der med skralle vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2012 Jeg kappa en fastnøkkel i to og slipte ned ringen slik at ringen ble tynnere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2012 Bruker en fastnøkkel jeg har bøyd i bue for å komme til den muttern på undersia der jeg! Blir mye omtak for å få den av, men det går fint som fy det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 14, 2012 Er nok lettest og ta ut katalysatoren i samme slenge ja. Er vel rusta gjennomgående skruer med mutter på baksida mellom kat og flexirøret. Når jeg løsna den mutteren på undersida av katalysatoren tok jeg den fra undersida av bilen og brukte skralle med forlengere og flexiledd på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2012 Takk for svar alle mann. Da skal jeg se på det en dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...