#1 Skrevet Januar 14, 2012 (endret) Smidde kvalitetsfelger fra kahn selges da jeg ikke ble fornøyd med hvordan dem så ut på bilen. kanskader på alle felgene, men ikke noe problem å få dem pene med litt jobb. Rette å fine uten bulker En felg er sprayet over med gunmetal lakk for å se hvordan det så ut på bil, men må pusses opp om det skal bli pent. Pris: samme som jeg ga 3500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 22, 2012 Bump Bud vurderes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2012 Bump, kom med bud skal bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2012 prisantydning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2012 Står i bånn av 1 post 3500. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2012 3500 inkl frakt til stavanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2012 Blir nok litt lite. skulle helst sluppet å sende dem og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2012 NAV åpning? Nysgjerrig på om ET blir helt feil til bilen min, men dersom NAV åpning passer, er det verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2012 Kan prøve på en b8 ikveld eller imorgen og ta bilde om du vill mener nav åpning er stort nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2012 Gjerne. Så får jeg evt sjekke hva det koster å få de er"up to date" igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2012 Dårlige bilder, men du ser jo hvordan det ser ut rimelig perfekt innpress til b8: litt jobb er det jo, men det bilde med skadene er den verste felgen, de andre er ikke så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 17, 2012 Ser bra ut, men kan bli litt for langt ut for min del, litt lav ET. Jeg sjekker opp og tar kontakt. Takk for at du satte de på for meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2012 Med 235 dekk så sitter det der perfekt på b8, om du har senk så trekker de seg jo ganske langt inn og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 24, 2012 fortsatt til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 24, 2012 Kan få kjøpe de ferdig oppusset om du vil? Send en PM om du er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...