Vw vento/Caddy motorbytte problem

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bytta motor i ein caddy 99 mod. som stod APQ motor i, og satt inn ein AFT motor frå ein 97/98 mod. vento.

Pga motorstyringa og hjernen på caddyen ikkje var kompatibel med nye motoren har eg kopla vekk alt dette og kopla opp igjen med ledningsnettet og hjernen frå ventoen.

Problemet no er at når eg skal starte bilen så starter den og går ca 2-3 sek før den kubber.

Har lurt på om det kan være startsperra som gjer dette, men etter å ha snakka litt me folk så har eg vel kome fram til at det ikkje er tilfelle. Nokon som har nokon gode idear?

Takker på forhånd for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syntes nå det hørtes veldig ut som startsperren jeg da, om du har byttet hjerne er det normalt at dette må parres med startsperren.

Kommer det opp noen symbol i dashen når den kutter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes veldig ut som s.s. i mine ører også. Typisk at motor starter fint/normalt og kutter tvert etter ca 2 sek.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Einaste som kjem opp i dashen er at da blinka IN 02 når ein vrir om tenninga viss eg ikkje tar heilt feil.

Er det nokon måte å kople seg rundt startsperra, eller må eg plukke startsperre boksen frå ventoen og kople innpå eller er det møller som er neste stopp?

Eg lurte på å gjera dette tidlegare idag, men boksen til ventoen har 1 ledning mindre inn enn boksen som er orginalt på caddyen..

Nokon tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør om noen i lokalaget ditt har mulighet til å få det fikset med vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.