#1 Skrevet Januar 14, 2012 (endret) Hvordan ska utblåset på g-lader vere på passat med orginal g-lader og IC? bilen min har gått med rotrex og jeg har bygget den tilbake, så manger jeg noe deler, har skrudd på slikt utblås, og i mangel av noe bedre teipa ei tomflaske mellom dette og røret som går til IC, men dette funker ikke veldig bra (hvem ville ha gjetta det liksom? ) hvordan skal dette egentlig vere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2012 på passat originalt så sitter den en svart relativt stor lyddemper boks dette er utblås fra golf 2 med aircondition 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2012 Ok, er det noe poeng i denne boksen, eller likegreit å skaffe ett rør? er jo ikke no særlig lyd i bilen (bortsett fra den mangler bakre eksosen da...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2012 poenget med den svarte boksen er jo og fjerne en god del lyd fra lader'n stor er den og. rommer nok noen liter luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 14, 2012 looks like this http://www.ebay.de/itm/VW-Passat-35i-G60-Schalldampfer-G-Lader-535145752-Corrado-G60-Plastik-TOP-/130613727284?pt=DE_Autoteile&hash=item1e692f5034 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2012 Det er mulig jeg har en slik liggende hvis du trenger. Kan sjekke neste gang jeg er på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2012 Takk, fikk til ett aluminiumsrør skjøtet med ei gummimuffe, men om du har en orginal boks så send pm Stian, så får vi nok ordnet noe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...