Anbefalte innlegg

Hvordan ska utblåset på g-lader vere på passat med orginal g-lader og IC? bilen min har gått med rotrex og jeg har bygget den tilbake, så manger jeg noe deler, har skrudd på DSC00303B.JPG

slikt utblås, og i mangel av noe bedre teipa ei tomflaske mellom dette og røret som går til IC, men dette funker ikke veldig bra (hvem ville ha gjetta det liksom?: dum : )

hvordan skal dette egentlig vere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på passat originalt så sitter den en svart relativt stor lyddemper boks

dette er utblås fra golf 2 med aircondition :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, er det noe poeng i denne boksen, eller likegreit å skaffe ett rør? er jo ikke no særlig lyd i bilen (bortsett fra den mangler bakre eksosen da...:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

poenget med den svarte boksen er jo og fjerne en god del lyd fra lader'n :) stor er den og. rommer nok noen liter luft

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig jeg har en slik liggende hvis du trenger. Kan sjekke neste gang jeg er på verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, fikk til ett aluminiumsrør skjøtet med ei gummimuffe, men om du har en orginal boks så send pm Stian, så får vi nok ordnet noe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.