Audi 100/A6 C4 - digital klokke, virker kun med lysbryter på nederste trinn.

Anbefalte innlegg

Oppdaget at digitale klokken kun har lys når lysbryter står på nederste hakk, 2 neste hakk er klokka uten lys..anyone?

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyset i Klokka skal jo dimme ned når du slår på intrument lyset , slik at den harmonerer med interiør lyset :)

Så det er nok noe tull der , hadde lignende problemer på en Av 90 quattroene mine , og da byttet jeg dimmebryteren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Normalt.

Klokka har to lyspærer med ulik effekt.

Når lysbryter er av så lyser den med mest effekt, straks du skrur på lyset slukker den sterke og tenner den svake.

Konklusjon: Sannsynligvis har den svakeste pæra di gått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må skru opp igjen å se bak, etka viser bare 1 bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må skru opp igjen å se bak, etka viser bare 1 bak.

Håper ikke at jeg surrer her og blander dette med et annet instrument fra helt annen bil.:o......det er en av komponentene bak der som har to pærer. I hvertfall autosjekk som har to pærer med ulik farge.

Edit: Det sitter to pærer tett ved siden av hverandre bak klokka. Men det er mulig at den ene er en generell opplysning av turteller mens den andre er lys i klokka. Men det er også mulig at det er slik jeg skrev høyere opp, at begge er til klokka og at en av dem har gått.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det satt 2 pærer bak klokka, en orange og en grønn. Skiftet begge......så nå virker klokka i alle lys-stillinger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.