Anbefalte innlegg

Siden jeg er ufattelig dårlig på søking på forum,så må jeg bare spørre!

Hvilken 2,0liter (høy blokk) har størst plass i veivhuset? Altså,trenger minst modifisering ved bruk av veiv med lengre slag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg er ufattelig dårlig på søking på forum,så må jeg bare spørre!

Hvilken 2,0liter (høy blokk) har størst plass i veivhuset? Altså,trenger minst modifisering ved bruk av veiv med lengre slag.

Spørs hvilket slag du skal ha. ABF og ABK har 92,8 slag originalet, og der gikk H-råder rett inn uten modifisering. Jeg tror ikke det er noen forskjell så lenge du snakker om denne typen 2,0 eller TDi blokker.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs hvilket slag du skal ha. ABF og ABK har 92,8 slag originalet, og der gikk H-råder rett inn uten modifisering. Jeg tror ikke det er noen forskjell så lenge du snakker om denne typen 2,0 eller TDi blokker.

mvh

Vegard

Takk for svaret!!!

Har akkurat modifisert ei ABF blokk og der ble det mye sliping,men ber vel om bråk med 100mm slag sikkert.

Hadde et håp om at det var støype forskjeller på blokkene,såg på ABF blokka var det spesielt mye modifisering på sylinder 3 og 4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svaret!!!

Har akkurat modifisert ei ABF blokk og der ble det mye sliping,men ber vel om bråk med 100mm slag sikkert. Hadde et håp om at det var støype forskjeller på blokkene,såg på ABF blokka var det spesielt mye modifisering på sylinder 3 og 4.

Akkurat. Jeg har bare vært med på å montere 92,8 veiv i lavblokk, og da måtte det også slipes en del. Nei, det virker som det bare er neste generasjon (etter 058-blokkene) som kan brukes med 95,5 og større slag uten å måtte modifisere blokkene.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.