Hvem er best på overhaling av motor på østlandet

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå bestemt meg for å få overhalt en vw KR motor.Har tengt meg borring, avbalangsering,turbostempler og råder. Hvem leverer kvalitetsarbeid og deler til dette på østlandet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sylinderservice i oslo har i allefall jeg hørt mye bra om. har dog aldri brukt dem selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østlanske motorverksted på Hamar :) RS-motor på Gjøvik.. Dem samarbeider til dels også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sylinderservice i oslo har i allefall jeg hørt mye bra om. har dog aldri brukt dem selv.

Det er lenge siden og gjelder nok ikke lengre..........

For snart to år siden var det et oppkjøp/sammenslåing av Motorteknikk i Oslo og Oslo Sylinderservice. Det oppstod en del uroligheter i begge firmaene og resultatet var at de mest erfarne og dyktige karene i begge firmaene sluttet. Samtidig ble den relativt nye samlokaliseringen Oslo sylinderservice hadde med Ecconor avsluttet. Resultatet var at de dyktige motorkarene og Ecconor dannet Oslo Motorservice.

Mer info om dem finner man her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073

Forøvrig er Fredrik B i den linkede tråden en annen av de dyktige karene som har vært på Oslo Sylinderservice i sine glansdager for 5 år siden men han sluttet noe før urolighetene.

Det samenslåtte Motorteknikk og OSS flyttet sammen i nye (og dyre?) lokaler. Hvordan kvalitet, priser, service osv er i dag vet jeg ikke noe om.

Skal jeg ha maskinert noe og kjøpe motordeler så er det Oslo Motorteknikk og Ecconor som gjelder.

Kan også nevne at Ski motorverksted også er et godt renomert firma med dyktige og erfarne karer, som trygt kan anbefales.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler på det sterkeste Merket Motorservice ved Johnny Iversen. Bred og lang erfaring, og har en rekke med referanser. Han leverer aldri noe tull, og har gode priser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.