#1 Skrevet Januar 15, 2012 (endret) ********SOLGT********** Lyst på en bil som er billig i drift og god å kjøre? Vurderer å kvitte meg med dieseldyret da jeg har hatt det såppas lenge. Det er en 1997 Audi A4 1.9tdi (110hk afn) Bilen er gått 246000 kilometer, ganske påkostet de siste årene.. Og bilen har også noen riper og sprekk i frontfangern. Bruktimportert fra tyskland i 2001, fikk seg en ny eier i Surnadal, så en snartur innom tromsø før den kom til Kirkenes. Bilen har montert Supersport Black Evolution justerbart senkesett. 15" vinterfelger med piggdekk, 18" sommerfelger. Ettermontert defa motorvarmer, ny turbo og registerreim siste året. Skal få knipset noen nye bilder av den nå snart (forbanna mørketid i finnmark ) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35261523 Prisant 50-55k, Er også inntressert i innbytte i 1.8 turbo Quattro Fant noen gamle bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2012 BIlde av interiør? Mulig ein kompis av meg er int. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2012 Skal få knipsa iløpet av kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2012 (endret) Glemte å bumpe etter jeg adda bilder, Kan være behjelpelig med levering. Drivknute vf, hjullager og endeledd blir byttet i disse dager. Blei skiftet frontrute for 1-2 måneder siden. Fått tatt bilder av de skavankene som er. Ble også montert EBC green stuff klosser for et års tid siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2012 Lyst å bytte mot Audi S6 2.2tQ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2012 Er desverre ikke ute etter noe sånt, har lagt min elsk på A4 B5 chassiet så er kun inntressert i A4 1.8tq om det skulle bli bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 2, 2012 oppopp Kan være behjelpelig med levering om du synes det er for langt unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2012 du var bare int i sedan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2012 Var opprinnelig det men nå er jeg egentlig innntressert i det meste med Quattro, bensinmotor og en snurre under panseret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34376755 Send meg en PM om det skulle være interessant Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 7, 2012 (endret) Bømp! Lagt til etter 5 dager 6 timer: 50000 kan leveres med proffsota ruter for 3k ekstra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2012 (endret) ''''' Lagt til etter 3 dager 16 timer: HBO. 40000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2012 (endret) 1.juni bump.. bilen må bort snart http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35261523 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 9, 2012 Da var bilen solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...