#1 Skrevet Januar 16, 2012 Kjøpte disse på ebay i juli men glemte av de, hvordan funker disse? Følgte ikke med noe som helst av papirer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2012 Kjøpte disse på ebay i juli men glemte av de, hvordan funker disse? Følgte ikke med noe som helst av papirer. den blå skal til blinklyset etter du har klippt ledningen som er der orginalt den rød på park og den siste skal på den orginale blinklys ledningen. mener jeg å huske,har samma på min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2012 den blå skal til blinklyset etter du har klippt ledningen som er der orginalt den rød på park og den siste skal på den orginale blinklys ledningen. mener jeg å huske,har samma på min Nei, nei og nei. Blå: + fra parklys. Rød: Blinklys, fra pæren. Svart: Blinklys, fra bilen. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 17, 2012 okey,så feil kunne man ta.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2012 okey,så feil kunne man ta.. Glipper skjer, hehe. Selger en del av disse, så satt med manualen foran meg. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 11, 2012 Fikk montert nå, lyser ganske svakt og får sånn kjapp blinking som om jeg mangler en pære.. Har jeg gjort noe galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 11, 2012 Fikk montert nå, lyser ganske svakt og får sånn kjapp blinking som om jeg mangler en pære.. Har jeg gjort noe galt? Ja, da er det koblet feil. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 11, 2012 Er koblet slik du beskrev, kanskje prøve å bytte om på svart og rød? Den blåe kan jo ikke kobles feil? Har en sånn adapter til facelift lykter, kan det ha noe å si at modulen er koblet på etter den adaptern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2012 Blir ikke klokere på disse, det gløder faktisk svakt i alle blinkelysene, foran, bak og på siden og blinkelysene inne i bilen Lurer nesten på om disse modulene ikke er helt som de skal være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...