Hjelp ved mont av US-blinkers

Anbefalte innlegg

Kjøpte disse på ebay i juli men glemte av de, hvordan funker disse? Følgte ikke med noe som helst av papirer.

ImageUploadedByTapatalk1326700619.050290.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte disse på ebay i juli men glemte av de, hvordan funker disse? Følgte ikke med noe som helst av papirer.

den blå skal til blinklyset etter du har klippt ledningen som er der orginalt den rød på park og den siste skal på den orginale blinklys ledningen. mener jeg å huske,har samma på min

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den blå skal til blinklyset etter du har klippt ledningen som er der orginalt den rød på park og den siste skal på den orginale blinklys ledningen. mener jeg å huske,har samma på min

Nei, nei og nei.

Blå: + fra parklys.

Rød: Blinklys, fra pæren.

Svart: Blinklys, fra bilen.

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey,så feil kunne man ta..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey,så feil kunne man ta..:)

Glipper skjer, hehe. Selger en del av disse, så satt med manualen foran meg.:)

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk montert nå, lyser ganske svakt og får sånn kjapp blinking som om jeg mangler en pære.. Har jeg gjort noe galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk montert nå, lyser ganske svakt og får sånn kjapp blinking som om jeg mangler en pære.. Har jeg gjort noe galt?

Ja, da er det koblet feil.

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er koblet slik du beskrev, kanskje prøve å bytte om på svart og rød? Den blåe kan jo ikke kobles feil?

Har en sånn adapter til facelift lykter, kan det ha noe å si at modulen er koblet på etter den adaptern?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke klokere på disse, det gløder faktisk svakt i alle blinkelysene, foran, bak og på siden og blinkelysene inne i bilen :o

Lurer nesten på om disse modulene ikke er helt som de skal være :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.