Valg av innpress på 20" til 07 Allroad

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg med råd til valg av innpress på felger til sommerdekkene?

Jeg har til nå hatt 20x9" felg med ET 45, skal kjøpe meg nye felger før våren til Allroaden og vil gjerne ha litt mindre innpress. Jeg synes at det ble litt feil utseende med de som sto på, synes ikke dekkene kom til sin rett i det hele tatt..

Har som krav at det ikke skal subbe eller ta borti noe sted og det skal være lovlig, så jeg lurer på:

hvilke muligheter har jeg?

(dekkene som skal på er 245/30-20, sannsynligvis på en RS6-2 replikafelg som jeg ikke har funnet leverandøren på enda)

 

Er veldig takknemlig for hjelp!

Ronny

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kan hjelpe meg med råd til valg av innpress på felger til sommerdekkene?

Jeg har til nå hatt 20x9" felg med ET 45, skal kjøpe meg nye felger før våren til Allroaden og vil gjerne ha litt mindre innpress. Jeg synes at det ble litt feil utseende med de som sto på, synes ikke dekkene kom til sin rett i det hele tatt..

Har som krav at det ikke skal subbe eller ta borti noe sted og det skal være lovlig, så jeg lurer på:

hvilke muligheter har jeg?

(dekkene som skal på er 245/30-20, sannsynligvis på en RS6-2 replikafelg som jeg ikke har funnet leverandøren på enda)

 

Er veldig takknemlig for hjelp!

Ronny

 

Utifra de listene jeg har funnet har Allroad 4F orig.offset på 43, dvs i nærheten av det du hadde før. Men det er nok litt mer plass utover, dvs f.eks ET30-35 kan nok passe på f.eks 9x20. Vet ikke om 9,5x20 ET35 stikker for langt ut, men kunne kanskje gå det også.

 

245/30 20 er ikke riktig dimensjon, 255/35 20 er riktig iht orig.dim på 255/40 19.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bbs ch-r 9x20 ET25 liggende heme som du kan kjøpe av meg :)

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bbs ch-r 9x20 ET25 liggende heme som du kan kjøpe av meg :)

 

 

 

Robert

 

Fine hjul, men trodde ikke firmaer skal bruke slike generelle tråder til å selge sine produkter. Men dette får moderatorer vurdere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine hjul, men trodde ikke firmaer skal bruke slike generelle tråder til å selge sine produkter. Men dette får moderatorer vurdere.

 

Mine selges privat :)

 

 

PS! Firma delen er lagt ned (iallefall inntil videre).

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine selges privat :)

 

 

PS! Firma delen er lagt ned (iallefall inntil videre).

 

 

 

Robert

 

Oki, bare så det står "firma" under navnet ditt, har ingen problemer med dette utover det generelle og vil vel også anbefale trådstarter å vurdere disse hjulene dersom prisen er rett og de ikke bygger for langt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet 9x19 med et 33 på min Allroad, det er perfekt. kan ikke ha lavere enn da, da kommer de utenfor foran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.