Anbefalte innlegg

Dere med Audi coupe, som har lakkert bilen helt ned( inklusive dørlist og kanal)

 

Holder lakken ved og lakkere dørlista, eller preller den bare av med en gang?? :confused:

 

Erfaring/tips/triks motas med takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok ikke være noe problem det.Bare bruke de riktige materialene så går det helt fint.Har gjort det på flere biler og har ikke vært noe problem enda.

Det som er viktig er at listene er så rene som mulig får man begynner å behandle de,deretter SKAL man bruke plastgrunning.Så kan man begynne med grunning og lakk.

 

Bare å kjøra på...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok ikke være noe problem det.Bare bruke de riktige materialene så går det helt fint.Har gjort det på flere biler og har ikke vært noe problem enda.

Det som er viktig er at listene er så rene som mulig får man begynner å behandle de,deretter SKAL man bruke plastgrunning.Så kan man begynne med grunning og lakk.

 

Bare å kjøra på...

 

Bare lurte på siden jeg selv skal lakke min helt ned.. vet jeg kan skru av listene ved dørene men men kan man få av den plastskjørte ved kanalen på A4? Siden lakkerern sikkert ville ha foretrukket dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare lurte på siden jeg selv skal lakke min helt ned.. vet jeg kan skru av listene ved dørene men men kan man få av den plastskjørte ved kanalen på A4? Siden lakkerern sikkert ville ha foretrukket dette?

 

Å få av det uten å ødelgge det er nesten umulig,er teipa noe sinnsykt.Nye koster knapt 300kr stk på Møller hvis jeg ikke husker feil.Alternativet er å lakke så langt inn som mulig med de på,kommer jo ett stykke inn når dør listene er av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få av det uten å ødelgge det er nesten umulig,er teipa noe sinnsykt.Nye koster knapt 300kr stk på Møller hvis jeg ikke husker feil.Alternativet er å lakke så langt inn som mulig med de på,kommer jo ett stykke inn når dør listene er av.

 

Ja da prøver jeg på det... Syns 300 pr stykk hørtes billig ut men det kan jo hende at det finnes billige ting til bilen og : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takker og bukker...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.