#1 Skrevet Januar 16, 2012 Får opp 2 feil på brenneren på min 03 Sharan:repeated flame interuption og unit overheated. Når jeg starter hører jeg brenneren bynner å suse, så kommer det bare eksos å så stopper den,ble mye småkjøring i sommer så den er sikkert sotet ned,men lurer på om det er glødepluggen eller vifta som ikke funker? Den siste feilen kommer hvis jeg har kjørt en stund å brenneren har startet,kan det være sirkulasjonspumpa som ikke henger med da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2012 Får opp 2 feil på brenneren på min 03 Sharan:repeated flame interuption og unit overheated. Når jeg starter hører jeg brenneren bynner å suse, så kommer det bare eksos å så stopper den,ble mye småkjøring i sommer så den er sikkert sotet ned,men lurer på om det er glødepluggen eller vifta som ikke funker? Den siste feilen kommer hvis jeg har kjørt en stund å brenneren har startet,kan det være sirkulasjonspumpa som ikke henger med da? Den siste kan indikere at det er sirkulasjonspumpa som ikke henger med, ja. Fikk feil på overopphetingssensoren på min, men da virker det som om sensoren var gåen. Men på de aller fleste så er det nok sirkulasjonspumpa som er defekt.. Den andre feilen tyder vel på at den kanskje er noe nedsotet, ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2012 Noen som vet hvor denne pumpa ligger,er det inni brenner eller i motorom en plass,brenner på Sharan ligger under venstre bakdør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2012 mange overtempsensorer tåler mindre etterhvert som de blir eldre/utsatt for varme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2012 Den ligger bak mellom ekspansjonstanken til kjølevannet og bremseveskebeholderen. Noe trangt å komme til :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...