Lednings-nett til dyse på en audi a4 b7 disel bil hva koster de?

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på prisen på ledningsnett til dyse på en audi a4 b7 2007modell 2l tdi? Bilen min bare stoppet har vert på diagnose å dei sa det ser ut som det er ledningsnette til dysen som har brudd. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 1200 mener eg :)

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.606682,5.765014

Sent from my iPhone using Tapatalk

Va ikkje so gale pris :D er de noe som ofte går på di bilane? Er de mye styr å bytte, trur du de blir dyrt viss eg leverer den inn på verksted? takk for hjelpen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ikkje so gale pris :D er de noe som ofte går på di bilane? Er de mye styr å bytte, trur du de blir dyrt viss eg leverer den inn på verksted? takk for hjelpen :)

Eg måtte bytte nylig på min 2.0tdi.. Det e vel ein svakhet både ledningsnettet (partiet som ligger inni toppen) og dysene på disse motorene.. Tror det er en grei jobb å bytte kun ledningsnettet.. Kommer til alt når en løser av toppdekselet..

Får det helt sikkert til ;) Ellers så er det gjort på en time på verksted og.. Må vel uansett inn å få slettet feilkodene..!

Husk å hold tråden oppdatert..e greit å følge litt med på andre som har samme type problem.. :)

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både ledningsnett og dyser er en kjent svakhet på 2,0 tdi motorene. Det hender det blir kortsluttning i dysene og da

stopper bare bilen, da kutter styreenheten ut strøm til alle dysene.

Kan feilsøkes på ved og demontere toppdeksel og ta av en og en kontakt på dysene.

Når du tar av kontakten på den dysen som evnt er defekt så starter bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En 2007 mod har med høy sansynlighet reklamasjonsrett enda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at på dyseproblematikken på 2.0TDI har VAG utvidet reklamasjonstid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær oppmerksom på at på dyseproblematikken på 2.0TDI har VAG utvidet reklamasjonstid.

Er desverre en imort bil da har eg vell ingen reklamasjons rett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både ledningsnett og dyser er en kjent svakhet på 2,0 tdi motorene. Det hender det blir kortsluttning i dysene og da

stopper bare bilen, da kutter styreenheten ut strøm til alle dysene.

Kan feilsøkes på ved og demontere toppdeksel og ta av en og en kontakt på dysene.

Når du tar av kontakten på den dysen som evnt er defekt så starter bilen.

Va vist full kortsluttning i ene dysa og, må man da bytte alle eller bare den som eg dårli? hva koster noe slik? : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen reklamasjon viss bilen er importert desverre..

Ca 8k per dyse.. Men trenger bare bytte den som er ødelagt :)

Men bytt ledningsnettet først..det var der feilen lå hos

meg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en kjent sak allerede i 2008 dette. Enkelte tunere i Tyskland frarådet trimming pga dette problemet. Jeg har fått skiftet alle dyser og ledningsnett på garanti.Bilen gikk mye jevnere og brukte merkbart mindre diesel etter bytte. Skulle vært arti og visst om de nye dysene hadde samme delenummer som de gamle. Spurte Møller om og få sjekke dette, men negativt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen reklamasjon viss bilen er importert desverre..

Ca 8k per dyse.. Men trenger bare bytte den som er ødelagt :)

Men bytt ledningsnettet først..det var der feilen lå hos

meg ;)

Va de eg trodde eg ikkje hadde garanti : mad : har bytte ledningsnette, å skal bytte ene dysa. står på verksted nå. gidder ikkje å jør de sel siden eg ikke er hjemme nå. m

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det her da..? Bilen oppe å går igjen..? :)

Evt. kan eg spørre hva herren måtte betale..? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan går det her da..? Bilen oppe å går igjen..? :)

Evt. kan eg spørre hva herren måtte betale..? :P

bilen er ikkje ferdi enda, hadde mye å gjør på verkstede, gjør ikkje so mye, er bortreist alikavell. men skal komme tilbake med hva priser eg fikk :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppdate, bilen er fikset for 4-5viker siden. Vart ikkje so dyrt. :)

prisen på leddningsnett, 1500,- ca

Prisen på 1stykk dyse 3500,- ca

pluss arbeid. fikk en go pris på det, total prisen blei på 6800,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.