#1 Skrevet April 9, 2005 Har en Audi 80 1,8s 91 mod. Har kjøpt green filter til den, men det er firkanta og avlangt i motsetning til originalfilteren som er rundt. Og filteret passer ikkje ned i boksa. Noken tips om kva eg kan gjere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2005 Har en Audi 80 1,8s 91 mod. Har kjøpt green filter til den, men det er firkanta og avlangt i motsetning til originalfilteren som er rundt. Og filteret passer ikkje ned i boksa. Noken tips om kva eg kan gjere? Napp vekk boksen og bruk strips til å organisere! Evt. litt silikonslanger og sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 11, 2005 Du har fått feil luftfilter enkelt og greit! Du har fått til modeller med mekanisk innsprøyting! Du skal ha et som heter R110261! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 11, 2005 Napp vekk boksen og bruk strips til å organisere!Evt. litt silikonslanger og sånn. tror ikke denne løsningen er en som funker... Om du hadde hatt innsprutsmotor så kanskje, men med forgasser motoren blir det nok vanskelig. Har hatt samme motor selv og fant ut at det var like greit å droppe alle planer om åpent filter. Vurderte å få laget meg et rør med flens for montering istedenfor den originale runde filterboksen, men det ble både dyrt og ville nok neppe fått plass under panseret.. Bytt filteret og få et som er riktig isteden du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...