#1 Skrevet Januar 16, 2012 (endret) Hei Her 4 nye 20-toms type Achilles ATR Sport. Disse er i dimensjon 225/30-20. De er nye, er kjørt hjem fra dekkeforhandler ca 50km, og demontert. De er løse nå men var montert på en 9" brei felg det ble for mye strekk. Låner et bilde av de fra dekkonline.com. Det beste er om noen lokale kjøper de, for da kan de leveres i Bergen og frakt uteblir. Dekkene skal bort! Dekkene selges samlet eller som to og to... 4x nye = 2000kr eller bud Kontakt meg på tlf 918 88 528, eller PM: ATRSport.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2012 Har noen dekk til salgs Disse ligger nå på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 3, 2013 Hei På tide å lufte disse igjenn siden jeg ikke får bruke de... Noen som vil ha nye dekk til våren... de passer perfekt på 8-8,5" bredde på felgen. Men på 9" bredde og mer ble de for smal. Dekken er helt ny og lagret inne mørkt og tørt. Ser ny prisen på dekkonline er noe billiger nå en da jeg kjøpte de og derfor settes prisen ned til 2000 kr + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2013 Bump.. Ingen som trenger nye dekk til sommerfelgene sine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 10, 2013 :)pris på selve frakt til vest agder (søgne) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2013 :)pris på selve frakt til vest agder (søgne) ? Det vet jeg ikke men det blir vel med posten, kan tenke meg 400 hundre gjerne, har aldri send noe dekk. Men fire felger med dekk fra Oslo ble vel 8-900 en gang jeg kjøpte det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 6, 2013 Dekkene er på bilen min, og er ikke til salgs lenger. - - - Updated - - - Ikke til salgs lenger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...