#1 Skrevet Januar 16, 2012 Er på utkikk etter PS3. Send meg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2012 Hvis du betaler bra kan jeg vurdere å selge min PS3 1. generasjon med bakoverkompabilitet og flere porter enn de nyere typene. Maks brukt 30t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 16, 2012 Eneste kriteriet jeg har, er at den kan kjøre GT5. Så trenger ikke noe fancy greier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2012 Har en jeg med 45 spill jeg vurderer å selge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2012 Har en PS3 slim utgave med 3 kontroller, singstar mikrofoner, ratt og pedaler (logitech til i overkant av en tusenlapp -bestselger), rundt 25-30 spill. Det jeg kommer på i farten ihvertfall. Hva byr du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2012 1 stk PS3 40gb med 2 kontroller og ett par spill. Kjører GT5 1500? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2012 Følger GT5 med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 5, 2012 Nei desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...