#1 Skrevet Januar 17, 2012 Hei. Har en 12" Pioneer sub som jeg ønsker og kvitte meg med. Koster ny ca 2000 kroner. Veldig lite brukt. Nesten kun spilt inn. Spiller helt enormt bra! Har 2 kasser som eventuelt kan følge med. En liten lukket som ikke trekt i stoff og en med port som er trukket. Har ikke bilde av disse men kan skaffe om ønskelig. Selges 1000 kroner for bare sub eller 1200 med valgfri kasse. Bilder: Fant og bilde av den porta kassen. Kondensator følger ikke med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2012 Ligger her enda! Har nå kjøpt ny sub så denne trenger jeg ikke lengre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2012 Kan skrive under på at dette er en kjempe sub, men er tungdrevet så må kombinerers med en skikkelig bra forsterker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2012 Ligger her enda. Blir montert i kassen som står på bildet da den andre er kastet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2012 1000,- ink kasse. 1300 med kondensatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2012 1000,- ink kasse. 1300 med kondensatoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2013 1000 kroner for alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 23, 2013 kan du sende woofern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2013 Hvis du betaler så går nok det. Men den er stor og tung så koster nok litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2013 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2013 Nei. Ikke enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 13, 2013 Ligger her fremdeles. Gi bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 16, 2013 700+ frakt for kun subben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 16, 2013 Du kan få med kassen og hvis du ønsker det. Til samme pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 16, 2013 kommer amnpå hvor mye kassen veier. blir jo mere frskt om d bikker 25kg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 17, 2013 ingen som vet om en forsterker som yter bra på dobble slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 17, 2013 Skal sjekke litt med vekt osv så ser vi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 17, 2013 brodern kjøre 2 sånne på en earthquake mini class d 2000 funke som fy!,, stian send info på pm når du vet mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 19, 2013 Kan komme å kjøpe den jeg, om det ikke blir noe handel med Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 19, 2013 Tror den veier over 25 kg så da blir det nok ikke sending. Så bare kom og hent du. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 19, 2013 uten kasse så veier den ikke 25kg? er intressert i den uansett æ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 20, 2013 Du får gi lyd om det ikke blir av det, så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 20, 2013 Jeg foretrekker og slippe og sende. Så med mindre en av dere gir mer så er det den som kan hente som vinner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 20, 2013 Skjønner. Kommer og henter når jeg kommer hjem fra sjøen, om ikke noen andre har plukket den opp før meg. Vet ikke helt nøyaktig dato, men er på land senest 29 juli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 20, 2013 jaha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...