#1 Skrevet Januar 17, 2012 da det tydligvis ble for fristende for noen att mk3 karossen min sto med nøkla i ute noen timer så må jeg bytte litt låser på bilen. trenger da: dørlåser med tilhørende nøkler gjerne tenningslås 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2012 da det tydligvis ble for fristende for noen att mk3 karossen min sto med nøkla i ute noen timer så må jeg bytte litt låser på bilen. trenger da: dørlåser med tilhørende nøkler gjerne tenningslås Skal i verkstedet i kveld så sjekker opp. Har tenningslås iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 19, 2012 (endret) Har tenningslås og venstre dørlås med samme nøkkel og høyre lås med en nøkkel. Intressert? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lagt til etter 1 dag 23 timer: Intressert ennå eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2012 jeg har http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231703 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...