Anbefalte innlegg

Jeg har gått til innkjøp av en HP iPAQ og en BlueTooth GPS. Tenkte å bruke dette i bilen til navigasjon sammen med TomTom3 Navigator (som jeg allerede har), men tingen er at jeg har en spiller med TV/LCD-touchdisplay i bilen, også lurte jeg på om det var mulig å få bildet fra PDA'en inn på den? Det er en Kenwood KVT-920DVD. Hvis ikke, så er det jo ikke noe problem å bruke iPAQ'en. Skjermen er jo god nok.

Også lurte jeg på om noen vet om en lur løsning som jeg kan ha i bilen min med tanke på bilholder til PDA'en og kabling? (Strøm til PDA og GPS'en osv) ... Hvor får jeg evnt. kjøpt dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Ipaq 5450 med Tomtom3 i bilen. Jeg kjøpte gps antenne som også gir strøm til pda`n på clas ohlson. Lurer på om ikke strømkabelen kosta rundt en 200 lapp. Eneste minus er at det er ledning til antenna. Jeg bruker også pda`n som mp3 spiller. Lurer på å kjøpe meg cf-jakke og cf-fm kort for så å bare kutte ut spiller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.