#1 Skrevet April 9, 2005 Jeg har gått til innkjøp av en HP iPAQ og en BlueTooth GPS. Tenkte å bruke dette i bilen til navigasjon sammen med TomTom3 Navigator (som jeg allerede har), men tingen er at jeg har en spiller med TV/LCD-touchdisplay i bilen, også lurte jeg på om det var mulig å få bildet fra PDA'en inn på den? Det er en Kenwood KVT-920DVD. Hvis ikke, så er det jo ikke noe problem å bruke iPAQ'en. Skjermen er jo god nok. Også lurte jeg på om noen vet om en lur løsning som jeg kan ha i bilen min med tanke på bilholder til PDA'en og kabling? (Strøm til PDA og GPS'en osv) ... Hvor får jeg evnt. kjøpt dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 9, 2005 Jeg har en Ipaq 5450 med Tomtom3 i bilen. Jeg kjøpte gps antenne som også gir strøm til pda`n på clas ohlson. Lurer på om ikke strømkabelen kosta rundt en 200 lapp. Eneste minus er at det er ledning til antenna. Jeg bruker også pda`n som mp3 spiller. Lurer på å kjøpe meg cf-jakke og cf-fm kort for så å bare kutte ut spiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...