#1 Skrevet Januar 17, 2012 (endret) Er det noken som veit om eit ledningsnett frå ein 1.8l golf2 motor kan brukes på ein 1.8l motor frå golf3? Evt Kva må gjers/Byttes for og få dette til og virke? Håper på svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 18, 2012 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 18, 2012 Altså, du har en Golf 2 med Golf 3 motor, og lurer på om du kan bruke ledningsnettet fra Golf 2 og om dette vil virke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 18, 2012 Stemme det, og til motoren har eg ikkje ledningsnett å i golfen der har det stått ein 1,3l motor så det ledningsnettet passar vell ikkje. Vill ha ledningsnett frå golf 2 (viss det går) for det er ein del mindre elektronik på det?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2012 Det kommer vel helt an på fra hva du har skaffet motor og evt tenker å plukke ledningsnett. Om jeg ikke husker feil er vel elnettet ganske det samme på sen Golf 2, Passat 35i og Golf 3, og dels Polo 6N. Dette er vel ofte omtalt som "CE" etter hva jeg har sett her og der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2012 Men hvorfor ikke skaffe kabelmatte/ledningsnett fra en Golf 3? Er vel greit tilgjengelig fra opphuggere. Trodde det ble rimelig p'n'p også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2012 Det går jo det og, viss det er frå golf3 uten abs, airbager og startsperre. Men det er kansje ein som har eit ledningsnett frå golf 2 1.8l liganes (viss han finne det) Det er defor eg lurer på om det går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2012 Da vil jeg anta du behøver at det er et ledningsnet fra en 1.8 90hk "RP" motor, da denne har såkalt mono-jetronic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2012 Det kommer vel helt an på fra hva du har skaffet motor og evt tenker å plukke ledningsnett. Om jeg ikke husker feil er vel elnettet ganske det samme på sen Golf 2, Passat 35i og Golf 3, og dels Polo 6N. Dette er vel ofte omtalt som "CE" etter hva jeg har sett her og der. CE1 og CE2 (CE = central electric). Du kan begynne å se litt her, men jeg tror at dette skal kunne gå dersom begge er CE2. Noen få forskjeller kan det jo selvsagt være, og ikke sikkert det passer heller. Har 2er Golfen 1 eller to kontakter bak på speedometeret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2012 CE1 og CE2 (CE = central electric). Du kan begynne å se litt her, men jeg tror at dette skal kunne gå dersom begge er CE2. Noen få forskjeller kan det jo selvsagt være, og ikke sikkert det passer heller. Har 2er Golfen 1 eller to kontakter bak på speedometeret? Takker:) Eg huske ikkje i farten om det er 2 eller 1 men kan på det i morgon;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 19, 2012 CE1 og CE2 (CE = central electric). Du kan begynne å se litt her, men jeg tror at dette skal kunne gå dersom begge er CE2. Noen få forskjeller kan det jo selvsagt være, og ikke sikkert det passer heller. Har 2er Golfen 1 eller to kontakter bak på speedometeret? Såg bak på speedometere i dag og der var det 1kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 19, 2012 Da har du CE2, så da burde det bare være å lete etter motornett fra en sein MK2 med 1.8 monopoint eller MK3 med samme motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 20, 2012 Jeg har el nett fra 1,8L ABS motor til en vento liggende. Ta kontakt på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...