Bilder av stylet audi 80 avant (b4)

Anbefalte innlegg

Trenger litt inspirasjon til min audi 80 avant. Den har nå litt løen fremfanger, og bakfanger som har fått seg en smekk så må uansett gjøra noe med bilen. I karroseri er den forholdsvis hel og pen, så har til ambisjon og gjøre i stand bilen så den blir pen igjen. Noen bilder/tips til hvor jeg kan se etter styling til denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Styling til disse bilene er i mine øyne å montere S2/RS2-deler;). Skulle jeg selv gjort dette om igjen på Sedanen min hadde jeg heller leita opp en facelift Cabrio-fanger, men fremdeles brukt RS2 sideskjørt og S2-bakfanger. Da får du en smakfull bil som ikke skriker STYLING og som ville ha falt i smak for fem år siden og som folk vil nikke anerkjennende til om 15 år også: ja :. For å finne brukte slike fangere hadde jeg nok sett på blocket.se eller tysk eBay. For øvrig er det et klubbmedlem i Sør-Trøndelag som har hatt en S2-bakfanger utkappa til hengerfeste til salgs i ett år snart. Den bør du sikre deg! Om det er interesse har jeg RS2-sideskjørt på lager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas snakker fornuft her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er absolutt interessant. Bilen min har hengerfeste, så passer godt att det er laget plass til dette. Noen som vet hvem det er som har den til salgs? eventuelt link til annonse?

 

Andreas: pris på skjørt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En 1500-lapp bør de være verdt. Dog er dette bare selve skjørtet og endelokkene. Har ikke monteringsdelene (som i alle fall delvis kan kjøpes nye hos Møller/Audi Tradition).

 

Link til annonsen skal la seg gjøre å finne, om jeg får ånden over meg i løpet av kvelden;).

 

Få nye innlegg bidro til at det kjapt ble frigjort tid til søk:

 

Her er en hel fanger uten hull til hengerfeste (som strengt tatt burde vært på bilen min, siden jeg har avtagbart hengerfeste, men utkappa hull til hengerfeste;)). Ligger hos en sympatisk mann i Bergensområdet:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220879&highlight=s2+bakfanger

 

Den jeg tenkte på først er blitt solgt i mellomtida:(.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker fint uten. så får man se hva man får tak i av mont detaljer senere. sier ja takk til skjørtene, og vært fint om du fikk ånden over deg i løpet av kvelden. Det hadde jeg satt stor pris på :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg heller leita opp en facelift Cabrio-fanger, men fremdeles brukt RS2 sideskjørt og S2-bakfanger.

BINGO!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs2 og s2 avant/sedan sideskjørt er vel samma greia?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.