Leter etter bilder av en Audi A4

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg leter etter bilder av en Audi A4 (Tror ikke det er en RS4, hvis jeg husker riktig).

Den er sort, bra stance med orange felger og orange bur innvendig.

 

Jeg TROR den har RS optikk, bortsett fra brede skjermer.

Gått nettet rundt for en tid tilbake.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har bilder av den på en annen pc, skal laste opp når jeg har den senere i dag

 

edit: fant dette på nett nå

 

409248_285595504819639_182463078466216_7

 

fant ett til

 

300269_250019561710567_182463078466216_6

 

jam

208753_184055554973635_182463078466216_4

 

...

216475_184569621588895_182463078466216_4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte denne men,

 

Takk!

Hvis noen har flere bilder, kjør på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være slem, men er det den generelle oppfatning at så mye dekkstrekk og skjermkanter som står utenfor brutalvalsa hjulbuer er "bra stance" ? Jeg syns det ser jævlig ut, for ikke å snakke om ubrukbart :) Det er selvsagt bra folk har forskjellig smak, syns bare det er utrolig at nesten alle syns det er slik det skal se ut. Må vel bare innse at det er jeg som er sær da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er nok ikke alene, Sven Ola!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å være slem, men er det den generelle oppfatning at så mye dekkstrekk og skjermkanter som står utenfor brutalvalsa hjulbuer er "bra stance" ? Jeg syns det ser jævlig ut, for ikke å snakke om ubrukbart :) Det er selvsagt bra folk har forskjellig smak, syns bare det er utrolig at nesten alle syns det er slik det skal se ut. Må vel bare innse at det er jeg som er sær da ;)

Jeg støtter dekkstrekk og valsa hjulbuer, men denne bilen har litt for mye av det gode - selv for meg :P

Det ser omtrent aldri bra ut når pofilen på bua er dratt ut så mye at den blir helt borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

personlig så liker jeg best biler i en kjørbar høyde :) ikke at de er smelt i bakken å du veit at det ikke er mulig å kjøre sånn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er noe enig i det som blir sagt her.

Bilen har stance, det kan ingen betvile. Om den er bra eller ikke er en smakssak. Jeg kan være enig i at dette er litt for mye av det gode. Faktisk mer enn jeg kunne huske.

 

Men på en annen side, det var ikke det jeg var ute etter ;) Det var noen andre detaljer.

 

 

Og, når det gjelder kjørehøyde ser jeg ingen grunn til at denne ikke er kjørbar.

Jeg har hatt VELDIG lave bruksbiler som var i daglig bruk uten nevneverdige problemer, så det er ingen sak :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For mye av det gode for min del også, enda jeg liker denne stilen - dog liker jeg ikke ekstremstrekk og ekstrempoke:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, jeg var borte et år fra forumet.. Er det plutselig fy-fy med skamsenk, dekk-strekk og valsa hjulbuer?

Dere begynner å bli gamle :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, ja du sier noe... ;)

Men jeg er enig i at denne kunne dratt inn hjula et knepp, og hevet den bare 5 - 10 mm så man så en anelse wheel-gap, så hadde mye vært gjort :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er interessant at man får etterlysning av bilder til å bli hets mot dekkstrekk, valsede skjermer og senk... Det er vel egentlig helt irrelevant i denne tråden?

 

Forøvrig synes jeg den B5'en der er grisefeit!

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å kalle det hets er vel å dra den litt langt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke ment som hets fra min side, og det var tilfeldig at jeg tok det opp i akkurat denne tråden. Det var igrunn bare et spørsmål om jeg var alene om å synes dette ble for mye, og det har jeg fått svar på! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.