#1 Skrevet Januar 17, 2012 Jeg har i dag full s-line med tilhørende understell. Er vel 30mm lavere enn "stock". Kunne tenke meg ennå 10-20 til når våren kommer. Noen her inne som har anbefalinger. Burde jeg gå for coilovers eller ikke? Alle forslag mottas med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 17, 2012 Jeg bestilte meg Eibach Sportline 45/50mm fjærer. En kamerat av meg gjorde det samme og fikk montert sitt før meg, fremme ble resultatet knallbra men bake ble det nesten ingen forskjell. Så jeg solgte mitt sett og blir nå å kjøpe coilovers om jeg ikke selger bilen. Fordelen med coilovers er jo at du får bilen nøyaktig slik du vil ha den, så det anbefaler jeg iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 17, 2012 Jeg kjører med det settet Bjørn Gisle snakker om å er meget fornøyd. Vil ikke ha for lav bil med de dårlige veiene vi har her tillands. Ellers så har en kompis et sett med Bilstein pss10 coilovers tilsalgs,da han solgte bilen før han fikk montert. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32237363 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...