#1 Skrevet Januar 22, 2012 (endret) Vurderer å selge bilen til fordel for ny. Har vert og er meget fornøyd med denne. Mesteparten av informasjonen om bilen ligger i tråden om den : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78074&highlight=klarbl%E5 Den er gått 70000. Har kun blitt kjørt på årlig service ikke longlife. Av ting som er verd å nevne: Rns-e navi med bluetooth hansfree Orginal senket + skåler fremme som er godkjent i vognkort. 9.5x19 felger Sotet rundt hele bilen -minus frontrute S4 dørlister Orginale "votex" sideskjørter rs4 grill og tåkelysgitter moddet inn fra rs4 Høyttalere er oppgradert til Alpine r-serie. Sort taktrekk - multifunksjons sportsratt Og sikkert noe mer jeg har glemt. Klubb pris blir 195 pluss reg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2012 interesert i innbytte i litt spesiel golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2012 Beklager. Skal handle ny bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2012 håper jeg får solgt min så tar jeg kontakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2012 Opp igjen. Leveres i innbytte om ikke solgt innen 3 uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...