Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg en A4 1.8 190HK TQ Avant 2004 og i den forbindelse ønsker jeg å sjekke muligheter for å bytte ut for/bakseter/dørtrekk. Har idag seter med varme foran, elektrisk korsrygg ellers manuell, delvis stoff/skinn (lys farge).

Kunne tenkt meg å bytte ut dette til skinn (sort), hvilke Audier kan man benytte seter fra uten å modifisere fester o.l? Eventuelt fra hvilke audier med små modifiseringer.

Er det alternativer som passer med elektrisk justering og eventuelt minne som passer?

Mvh Reidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bytte til seter fra alle B6 (A4 og S4), du kan vel også sette inn B7 seter (trooor jeg).

For å få til minne må man vel bytte kontrollenhet (usikker på hvilken).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

b7 skal vel i bunn og grunn kun være en facelift, så stoler derifra burde også passe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merk deg at sedan og avant har samme stolene. eneste forskjellen er sikkerhetsselen i midten bak ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

b7 skal vel i bunn og grunn kun være en facelift, så stoler derifra burde også passe :)

B7 stoler passer rett inn ja. Måtte bare dobbeltsjekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B6 og b7 har forskjellige airbag kontakter på forstoler, der var eneste utfordring jeg fikk da jeg bytta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, takk for alle svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

merk deg at sedan og avant har samme stolene. eneste forskjellen er sikkerhetsselen i midten bak ;)

Niks og nada forskjell på sikkerhetsselen i midten bak på sedan og avant. Forskjellen bak er at det gjerne er festeskinne for Rollo på baksia av det bredeste baksetet. Det har ingenting å si.

Litt forkskjell på B6 og B7 er det, i allefall har de integrert airbaggene i forsetene sånn at de ikke bare kan skrus ut fra sidene som på B6. Ellers burde alt være byttbart om hverandre ja :) Ikke kvitt deg med det game interiøret før du får det nye, for jeg måtte blandt annet bytte ledningsnettet til airbaggen i forsetene fordi det ikke stod airbags i det "nye" interiøret og jeg måtte flytte over fra de gamle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.